18-02-08, 23:17
|
#31
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 91
|
Re: Logan B 42 ZIF
de ce sa schimbi toata masina ca sa iei alta de 1,6 16v cand poti face ceva mult mai inteligent oricum daca o vinzi pierzi la greu iti pot da un sfat eu asa as face daca vrei intradevar motor kalumea pastreaza masina asta si pui pe ea un motor de clio sport 2.0 16v de 170 cai nene si stii de o treaba daca ai rabdare sa cauti si sa astepti sigur vei gasii un motor de clio la un pret rezonabil si o parte din investitie o scoti din motorul de 1,4 care-ti ramane de pe loganel.
|
|
|
19-02-08, 10:56
|
#32
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Cati ai vazut tu sa aiba curaj sa faca transplantul? Eu stiu doar 2 in lume. Una de 200 de cai cu motoru 192 si cutie secventiala, si una de 44.000 de iepuri care nu mai are rost comentariul...
Se pot face multe chestii si pe asta de 1.4 dar nu vad rostul sa pleci de la un motor mic...
|
|
|
19-02-08, 12:16
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
La prima vedere pare buna ideia lui MariusTm29 , dar am analizato putin si nu e chiar asa....pe langa motoru de clio , mai trebuie o gramada, ai 170 cp trebuie sa ii opresti...trebuie sa stai pe sosea....trebuie sa fie si sigura masina....(deci mai bagi macar 4.000 euro in frane,roti,suspensi,roll cage, scaune , centuri in 5 puncte,volan etc..).
Mai bine . iau un logan de raliu care le are pe toate ala e pregatit sa aibe o alta inima....la ala decat discuri pe spate si pe fata Zimmerman perforate si zic ca e de ajuns, si nu te costa mai mult de 15.000euro....nu stiu cat e un logan de raliu(Dar nu cu toate obtinunile....)
Da sa vad ce fac cu 1,4 asta sa traga si el mai bine, o sai fac un cip dar nu e suficient...(nu vreau pareri de genu nu ai ce...ca de putut se poate...dar nu stim noi....)
|
|
|
19-02-08, 22:09
|
#34
|
Hyundai Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,970
Member of: [Hyundai]
|
Re: Logan B 42 ZIF
felicitari LOGAN91 e super loganu tau ...stai in fata ,punei folie si nu-i pune capace te rog frumos nu are nici un rost sa o tiganesti...arata exact ca o masina autentica de rally ....parerea mea
|
|
|
19-02-08, 22:59
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Nici nu am de gand sa le mai pun , nu prea seamana a rally,ca lipseste roll cage-ul si scaunele sport , dar sa speram ca vor veni si astea o data . pana acolo sa ii fac un cip , sa fac rost de etrieri de DCI si ma bag la niste discuri Zimmerman ventilate si perforate
Bafta la toata lumea...
|
|
|
19-02-08, 23:06
|
#36
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
NU te baga la cip, i-a un motor de la renault wiliams si o cutie mult mai buna si ai avion
|
|
|
19-02-08, 23:14
|
#37
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Usor de zis... Greu de facut.
Intradevar. Chipul la un motor asa de mic nu merita. La dimsport castigi 7CP si 15NM la resoftare.
|
|
|
19-02-08, 23:28
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Eu sunt constient ca loganu nu e masina de curse....si acuma vb lucruri serioase...se simpte chiar mai mult decat la 1,6 un cip, am mers cu 1,4 remapat...si chiar isi merita bani parea mea.Eu usor de zis un motor de reno , dar de unde atatea bani.....
|
|
|
19-02-08, 23:29
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Quote:
Originally Posted by MariusTm29
de ce sa schimbi toata masina ca sa iei alta de 1,6 16v cand poti face ceva mult mai inteligent oricum daca o vinzi pierzi la greu iti pot da un sfat eu asa as face daca vrei intradevar motor kalumea pastreaza masina asta si pui pe ea un motor de clio sport 2.0 16v de 170 cai nene si stii de o treaba daca ai rabdare sa cauti si sa astepti sigur vei gasii un motor de clio la un pret rezonabil si o parte din investitie o scoti din motorul de 1,4 care-ti ramane de pe loganel.
|
de unde si la ce pret ?
|
|
|
19-02-08, 23:33
|
#40
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
De ce sa pui etrieri de dci ?
|
|
|
19-02-08, 23:46
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Pe DCI-uri destepti de la dacia au pus discuri ventilate , de aici si diferenta intr-e etrierele de MPI(neventilate)....discurile ventilate sunt mai groase decat cele neventilate.....sper ca ai inteles ce am vrut sa spun
|
|
|
20-02-08, 15:38
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of: [Moderators] [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
vrea sa puna ventilate pe MPI,si is prea groase ,de aia tre sa schimbe si etrierii
|
|
|
20-02-08, 17:35
|
#43
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,247
Member of: [DACIA]
|
Re: Logan B 42 ZIF
NU stiam ca discurile si etrierii de la DCi sunt diferite fata de MPI.
|
|
|
07-03-08, 00:02
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 550
Member of: [RENAULT]
|
Re: Logan B 42 ZIF
Mam lasat de discuri pe fata , mai bine investesc in alceva...(6 mil numai discurile) + placutele 1 mil macar+ etrieri dau faliment in stilu asta , si nici performante surprinsatoare nu o sa fie.....Daca stiti pe cineva care vinde jante de competiti , dati o veste pa aicea....
|
|
|
07-03-08, 08:42
|
#45
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Logan B 42 ZIF
|
|
|
|
|