25-02-12, 20:07
|
#136
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Salut. Renix 209 e cea mai buna varianta de aprindere? Cat costa asa ceva? Ca sa pui aprinderea asta ai nevoie si de delco de GTT? Multumesc.
|
Salut, 209 posibil, pe mine ma costat 300, nu obligatoriu delco
|
|
|
25-02-12, 20:10
|
#137
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by payty
salut,
ce model de turbina este pe masina?
pana sa montezi aprinderea electronica motorul mergea cu delcoul de dacie? era cumva modificat ca sa dea alta curba de avans?
merci.
|
turbina este de wrx, da mergea cu cel de dacie, oarecum da
|
|
|
26-02-12, 11:32
|
#138
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Deacord, dar daca el are de 260?
|
Dupa etrier alea sunt de 238 toata ziua,etrierul de 259/260 arata asa.
Spor la treaba,apreciez ca ai ales ca faci modificarile astea pe motorul de Dacie cu toate ca puteai opta pt alte motoare mult mai puternice si mai fiabile.
__________________
D.R.T Motorsport
2.0 16v F4R 730 engine|KW v1 Coilovers|BORLA exhaust 50mm|Logan VAN front brake calipers|ZIMMERMANN front brake discs 259mm ventilated & perforated|FERODO Premier front brake pads|R19 rear brake calipers|OEM R19 rear brake discs 240mm|OEM R19 rear brake pads|MOTUL brake fluid|ATS DTC 15' rims yellow edition
|
|
|
26-02-12, 12:47
|
#139
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Alex etrierul din poza ta este pt 260. PT 259 este acelasi etrier ca si la 238 ventilat. Acu nu stiu ce are omul pe spate..
P.S: Acum m-am uitat la pozele din urma si este disc de 259 pe spate.
Last edited by bolidu'; 26-02-12 at 12:51.
|
|
|
26-02-12, 13:35
|
#140
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Asa e mai bolide sunt etrieri de berlina 16v cu disc de 259mm,fiind pusi invers nu am vazut "codita" aia si am zis ca sunt de 238 diferenta intre ei fiind foarte mica.Pun si 2 poze prima etrier de 238 si a2a etrier de 259.
|
|
|
26-02-12, 18:53
|
#141
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by alex_77_marius
Dupa etrier alea sunt de 238 toata ziua,etrierul de 259/260 arata asa.
Spor la treaba,apreciez ca ai ales ca faci modificarile astea pe motorul de Dacie cu toate ca puteai opta pt alte motoare mult mai puternice si mai fiabile.
|
Bafta la motoare puternice si fiabile, daca vroiam performanta cu siguranta alegeam alta masina,
|
|
|
26-02-12, 18:55
|
#142
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
cum o sa ajung acasa o sa masor discu si am sa va dezleg misterul, ca sincer chiar nu stiu ce diametru are si nici nu ma intereseaza
|
|
|
26-02-12, 20:10
|
#143
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Oricum senzatia pe care ti-o ofera o masina de genul asta nu se compara cu cea oferita de o plasticaraie moderna. Bafta.
|
|
|
26-02-12, 20:35
|
#144
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by 15YFY
Bafta la motoare puternice si fiabile, daca vroiam performanta cu siguranta alegeam alta masina,
|
Ori tu nu ai inteles bine ce am vrut eu sa zic ori eu nu m-am exprimat asa cum a trebuit.Am zis ca apreciez ca modifici motorul de Dacie si iti bati capul cu el chiar daca era mai simplu sa pui alt motor care din fabrica e mai puternic si mai fiabil.Bafta
P.S Discul e de 259 la etrierii din pozele puse de tine.
Last edited by alex_77_marius; 26-02-12 at 20:37.
|
|
|
26-02-12, 20:37
|
#145
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 167
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by alex_77_marius
Ori tu nu ai inteles bine ce am vrut eu sa zic ori eu nu m-am exprimat asa cum a trebuit.Am zis ca apreciez ca modifici motorul de Dacie si iti bati capul cu el chiar daca era mai simplu sa pui alt motor care din fabrica e mai puternic si mai fiabil.Bafta
|
Am inteles perfect ce ai vrut tu sa spui , dar nu sunt interesat de un alt motor si ti am urat tie bafta cu motoarele fiabile si puternice pentru masina ta
|
|
|
26-02-12, 20:43
|
#146
|
Dacia Rally Team Member
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Nu iti inteleg ironia da in fine,nu stau sa imi bat capul,ai inteles tot ceea ce ai vrut tu.Succes
|
|
|
01-03-12, 16:21
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
asta inseamna tuning.sa scoti din motorul de dacie ceva mai bun.in cazul asta ,mult mai bun .felicitarile mele si bafta
|
|
|
01-03-12, 21:30
|
#148
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,173
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Quote:
Originally Posted by daman
asta inseamna tuning.sa scoti din motorul de dacie ceva mai bun.in cazul asta ,mult mai bun .felicitarile mele si bafta
|
Si eu sunt de acord cu Daman ,apreciez faptu ca din motoru de dacie se poate scoate cat mai mult,poate ca era mai simplu prin schimbarea motorului cu altceva....dar omu ne demonstreaza ca,se poate si din cel stoc
|
|
|
01-03-12, 23:27
|
#149
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 293
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
masina are potential chiar daca are motor de dacie am testato si eu in vara anului trecut pt o dacie la presiune de 0.4 cred nu mai stiu exact,se cunoaste diferenta.............
|
|
|
23-04-12, 17:40
|
#150
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 72
|
Re: Inca o dacie 1.4 t
Frumos proiect ! Succes in continuare.
|
|
|
|
|