10-12-15, 09:32
|
#451
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Urmeaza
Totusi ca idee ce parere ati avea de 1.3 injectie? Oare sa fie mai lesinat decat carburatie? Sau sa il dau deoparte si sa incerc un 1.4? M-ar fi tentat mai ok 1.3-ul, macar stiu sigur ca e in mintile lui..si toate cele
|
|
|
10-12-15, 19:16
|
#452
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Da, deci imi va trebui un 1.4 palier marit.
|
|
|
10-12-15, 22:30
|
#453
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
Nu vei reusi sa potrivesti aboslut nicio volanta cu dantura pentru senzor de turatie. Dar nu dispera. Stiu ca pt multipunct se poate monta pe fulie o flanse adaptoare de 30 de dinti cu 2 pauza, echivalentul volantei de 60 de dinti cu 2 pauza. Cel putin asa faceau baietii din anglia cand faceau conversii de multipunct la C1J uri.
|
|
|
18-12-15, 14:10
|
#454
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 806
|
Re: Dacia 1300 Old School
Sau injectie monopunct de la VW. Foloseste acelasi corp injector ca dacia
|
|
|
07-01-16, 13:26
|
#455
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Quote:
Originally Posted by aditza579
Nu vei reusi sa potrivesti aboslut nicio volanta cu dantura pentru senzor de turatie. Dar nu dispera. Stiu ca pt multipunct se poate monta pe fulie o flanse adaptoare de 30 de dinti cu 2 pauza, echivalentul volantei de 60 de dinti cu 2 pauza. Cel putin asa faceau baietii din anglia cand faceau conversii de multipunct la C1J uri.
|
Pai stai asa.. Toate piesele din poze (exceptand electromotorul) au fost pe un 1.4 injectie.. functional. De ce n-ar merge si la mine? (tot pe un 1.4, dar care e carburatie, din 99`) M-am uitat si la cealalta masina a mea, tot injectie, 2003, are aceeasi volanta..
|
|
|
11-01-16, 21:37
|
#456
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
Spuneam ca nu merge pe 1.3, pentru ca asta ai intrebat.
|
|
|
12-01-16, 19:35
|
#457
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Da, am inteles. Ma gandisem mai bine, m-am consultat dupa cu cativa prieteni, apoi mi-am dat seama ca nu o sa mearga pe 1.3
Vor mai urma cateva schimbari considerabile
|
|
|
11-03-16, 11:14
|
#458
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
O sedinta foto pe malul Dunarii
|
|
|
12-03-16, 15:24
|
#459
|
Stage 2
Join Date: Jul 2015
Posts: 42
|
Re: Dacia 1300 Old School
Frumoasa masina,felicitari ca ai reusit sa o aduci in acest stadiu,ai cu ce te mandri pe sosea.
|
|
|
28-05-16, 21:18
|
#460
|
Stage 2
Join Date: Jul 2015
Posts: 42
|
Re: Dacia 1300 Old School
Ma scuzati de offtopic'
Masina se dezembreaza ? Am observat ca vinzi multe lucruri de pe ea' daca da,pacat de aceasta decizie...
|
|
|
01-06-16, 00:54
|
#461
|
Stage 3
Join Date: Nov 2015
Posts: 93
|
Re: Dacia 1300 Old School
O dacie de nota 10/10 .Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea cum ai avut pana acum !!!
|
|
|
11-06-16, 11:44
|
#462
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Nu prea am mai postat pe aici.. Masina nu se dezmembreaza.
Am achizitionat mare parte din piesele necesare, urmeaza cateva schimbari pe la interior, pe la motor, trec la 1.4i cu mici modificari, cutie 5+1, alt bord, alte scaune, alte ceasuri, iluminate pe led RGB cu posibilitatea schimbarii nuantei culorii din telecomanda si ace rosii, la baza ceasurile sunt de pe SuperNova, dar incastrate in carcasa de Dacia 1310 pentru a se plia perfect pe bordul CN. Am renuntat si la clasica metoda de iluminare a ceasurilor de dacie, cele 3 becuri din partea de sus a ceasurilor. La final am finisat carcasa si am vopsit-o. Interiorul va fi total schimbat, custom.
Pentru toti cei care ma intreaba de ce am stricat-o sau de ce nu am lasat-o clasica... E strict alegerea mea, important e sa imi placa mie cum iese la final
La exterior va ramane aproape neschimbata, voi mai ajusta garda la sol, jantele vin revopsite o idee mai inchis, am optat pentru niste anvelope ceva mai late si mai joase, 175 65 r13, probabil va freca putin pe spate dar.. nu conteaza
Mai am de umblat si pe la directie, unde am optat pentru o coloana de pe modelele mai noi, cu cruce cardanica, caseta vine si ea schimbata, si multe altele.
Am achizitionat si un set de fete de usi asemanatoare celor de pe supernova, am inteles ca au fost niste editii limitate, un kit UAMT pentru geamuri electrice pe fata, bord cn3 si aeroterma, comanda acesteia va fi adaptata de la Cielo, amplasata la baza bordului intr-un suport. In locul vechii comenzi va veni un player pe stick si card SD datorita dimensiunilor reduse, astfel avand loc si aeroterma de CN pe care o voi adapta.
Am pus deja pe masina o instalatie electrica provenita de la o masina cu bord cn, asa imi este mult mai simplu sa o adaptez, dar si ceasurile, voi monta si o luneta cu dezaburire, pentru ca beneficiez si de optiunea asta in instalatia electrica.
Am o instalatie separata doar pentru motor, pe care o voi monta cu ajutorul colegului alin_bmx impreuna cu motorul 1.4 injectie monopunct de care spuneam.
Modificari va suferi chiuloasa, am doua variante: ori optez pentru chiuloasa de 1.6 planata, portata, tot tacamul, si asa am un plus datorita supapelor mai mari in diametru, ori montez chiuloasa 1.4 pe care o am deja, bineinteles aplicat acelasi tratament.. Ramane de vazut.
In rest vin echilibrate si usurate bielele, segmenti noi, cuzineti noi, etc
Cred ca ajunge cat am scris
|
|
|
11-06-16, 17:19
|
#463
|
Stage 3
Join Date: Nov 2015
Posts: 93
|
Re: Dacia 1300 Old School
Quote:
Originally Posted by CyPz
Nu prea am mai postat pe aici.. Masina nu se dezmembreaza.
Am achizitionat mare parte din piesele necesare, urmeaza cateva schimbari pe la interior, pe la motor, trec la 1.4i cu mici modificari, cutie 5+1, alt bord, alte scaune, alte ceasuri, iluminate pe led RGB cu posibilitatea schimbarii nuantei culorii din telecomanda si ace rosii, la baza ceasurile sunt de pe SuperNova, dar incastrate in carcasa de Dacia 1310 pentru a se plia perfect pe bordul CN. Am renuntat si la clasica metoda de iluminare a ceasurilor de dacie, cele 3 becuri din partea de sus a ceasurilor. La final am finisat carcasa si am vopsit-o. Interiorul va fi total schimbat, custom.
Pentru toti cei care ma intreaba de ce am stricat-o sau de ce nu am lasat-o clasica... E strict alegerea mea, important e sa imi placa mie cum iese la final
La exterior va ramane aproape neschimbata, voi mai ajusta garda la sol, jantele vin revopsite o idee mai inchis, am optat pentru niste anvelope ceva mai late si mai joase, 175 65 r13, probabil va freca putin pe spate dar.. nu conteaza
Mai am de umblat si pe la directie, unde am optat pentru o coloana de pe modelele mai noi, cu cruce cardanica, caseta vine si ea schimbata, si multe altele.
Am achizitionat si un set de fete de usi asemanatoare celor de pe supernova, am inteles ca au fost niste editii limitate, un kit UAMT pentru geamuri electrice pe fata, bord cn3 si aeroterma, comanda acesteia va fi adaptata de la Cielo, amplasata la baza bordului intr-un suport. In locul vechii comenzi va veni un player pe stick si card SD datorita dimensiunilor reduse, astfel avand loc si aeroterma de CN pe care o voi adapta.
Am pus deja pe masina o instalatie electrica provenita de la o masina cu bord cn, asa imi este mult mai simplu sa o adaptez, dar si ceasurile, voi monta si o luneta cu dezaburire, pentru ca beneficiez si de optiunea asta in instalatia electrica.
Am o instalatie separata doar pentru motor, pe care o voi monta cu ajutorul colegului alin_bmx impreuna cu motorul 1.4 injectie monopunct de care spuneam.
Modificari va suferi chiuloasa, am doua variante: ori optez pentru chiuloasa de 1.6 planata, portata, tot tacamul, si asa am un plus datorita supapelor mai mari in diametru, ori montez chiuloasa 1.4 pe care o am deja, bineinteles aplicat acelasi tratament.. Ramane de vazut.
In rest vin echilibrate si usurate bielele, segmenti noi, cuzineti noi, etc
Cred ca ajunge cat am scris
|
nu ai idee cat de bine ma simt sa aud asta ! mi-ai facut ziua m-ai fericita !!! masina se prezinta impecabil din punct de vedere !!! bafta in continuare
|
|
|
12-06-16, 09:37
|
#464
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
Intre supapele de 1.4 injectie si supapele de 1.6 nu e nicio diferenta
|
|
|
12-06-16, 10:24
|
#465
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Pai de 1.4 injectie da dar eu am un motor 1.4 carburatie pe care il voi face pe injectie
|
|
|
|
|