19-04-15, 21:23
|
#406
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Si pentru ca la capitolul frane tot nu era ceea ce trebuia sa fie, iar ansamblul franelor spate constituia problema majora in acest caz, m-am conformat, am inceput sa achizitionez piese. Aveam deja luat de anul trecut de pe o berlina din 98` platourile puntii spate (modelul de break, cu autoreglaj), tamburii, si tot ce mai e acolo, arculete, cilindrii, etc. Am continuat, am curatat piesele, urmand sa fac o constatare. Imi mai trebuiau cablu de frana de mana de break, un repartitor/limitator de frana (al meu e "pe direct"), am primit cadou un set de cilindrii de break cu pistonasele de inox, facute, mi-am cumparat garnituri pentru cilindrii, si mi-am mai luat si saboti noi (ceva de import, nu am retinut exact cum se numesc), daca tot am investit, am zis sa fac treaba buna.
Usor usor am inceput sa fac conversia, daca tot am avut timp liber, am desfacut ce era al ei, am pastrat rulmentii si camasile+simeringurile tamburilor care sunt intr-o stare ireprosabila, vechi, facuti pe timpuri, si buni. Am montat platourile pe ambele parti, am montat cilindrii, bineinteles ca au fost supusi unei curatari la sange, inclusiv aerisitoare si tot ce trebuie. Pus cablu de frana, am trecut ansamblul de parghii de pe sabotii vechi pe cei noi, pe dreapta am si apucat sa montez totul, pe stanga m-a prins noaptea si nu am mai apucat . Mai e maine cred, in 2-3 ore de montat pe stanga sabotii, arculete, apoi repartitorul de frana, apoi aerisiri, alte reglaje, blabla.
Pe fata e totul asa cum trebuie, pompa de frana e refacuta acum 2 ani parca, furtunele ar trebui schimbate, deja e crapat cauciucul ala la exterior sper sa gasesc ceva bun, furtunul de pe spate e in stare foarte buna desi e destul de vechi, etrierii sunt deasemenea refacuti odata cu pompa (in curand am o promisiune o pereche de etrieri cu pistonase tot de inox), iar placute am pregatit pentru ea ceva bun, din remat de pe o 1300 din 81` cu 10.000 de km, au carne pe ele, nu gluma, si se vede ca-s de calitate Le voi schimba cand termin pe spate.
Last edited by CyPz; 19-04-15 at 21:26.
|
|
|
20-04-15, 20:03
|
#407
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Continuarea.. Pe stanga nu am mai apucat sa fac poza dar e aceeasi mancare de peste , pe dreapta a trebuit sa desfac iar, mergea putin infranata, a trebuit sa mai umblam dar acum e perfect functionala si pot spune ca are frane . Vor urma si placutele alea precum si poze.
|
|
|
24-04-15, 22:21
|
#408
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Am mai pus la punct alte detalii:
-am schimbat manerul exterior de la usa stanga fata, era deteriorat cel original
-am schimbat rotita/butonul de la calorifer, cu unul frantuzesc, cu "solz" cromat
-becul cu stergatoare de langa rotita/butonul de la calorifer made in france, dar facut tot cu iluminare pe led, pe rosu, ca sa fie tot interiorul in ton
-volan Dacia 1100, made in France, 1969, cu banutul refacut (am la tara banut original, il voi schimba curand), iar husa i-am pus si pentru ca e deteriorata vopseaua, iar pe langa asta, chiar imi place mult asa, cu husa asta
-fulie la alternator de Oltcit (ps: mai sunt amanunte de pus la punct in compartimentul motor), mai mica in diametru, incarca muuult mai ok, recomand, maiales in combinatie cu alternator de 50 Ah (tot de Dacia). A disparut clasica problema cand intensitatea luminii pe faza scurta scade la relanti fata de atunci cand urca putin in ture, nu am masurat exact cat incarca dar va urma cat de curand
-alt contact, aproape la fel ca antecedentul, doar ca pe acesta e pansonat "Lock", "Acc", "On", si "Start", e mai finut lucrat. Tot cu cheie metalica, asemanatoare cu cea Neiman. Nu stiu ce natie o fi, eu banuiesc ca e ceva de export.
-este in lucru turometrul care va veni pe bord, carcasa de Lada 1500 dar cu interiorul de la Dacia 1310 deoarece acesta de Lada are niste oscilatii enervante si nu avea rost sa imi bat capul. Va fi tot cu iluminare pe albastru-rosu, ca si vitezometrul. Apoi vor urma si ceasurile de apa/ulei, dar acolo doar fundalul va fi albastru, ca si la litrometru si voltmetru
|
|
|
01-05-15, 20:44
|
#409
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
1 Mai muncitoresc
|
|
|
04-05-15, 23:42
|
#410
|
Stage 4
Join Date: Apr 2013
Posts: 265
|
Re: Dacia 1300 Old School
foarte bine!
|
|
|
25-05-15, 16:50
|
#411
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Vand jante canada dublate
650 lei
Vand jante canada dublate, 7.5j sunt roluite recent, au aproximativ 200km de cand le-am facut, nu bat, nu tupuie, nici un fel de problema, nu am nici un plumb pe ele si merg fara probleme, sunt realizate din 8 jante, 4 superbalon de canada, si 4 superbalon de cn, nu au rugina, nu pierd aer la sudura de pe mijloc, sunt etanse. Se vand simple, FARA dopulete de plastic si cauciucuri, pentru cei interesati, mai multe poze cu fiecare roata in parte pe pm. Pret negociabil.
0767584228
|
|
|
04-06-15, 19:03
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Cam asa arata masina acum.
Mare lucru n-am mai facut, jantele sunt rezervate, urmeaza 4 prezoane si ceva aliaje frumoase, pana atunci zici ca e o roaba ..
I-am mai pus o folie pe fata daca tot e legala acum, 30%, am facut scaunul de la sofer ca imi scartaia spatarul, acum e totul in regula si acolo, am refacut lampile Seima cu un scotch de aluminiu, acum nu se mai vad asa rau unde era cojit cromul (in pozele astea nu erau facute inca) . Deocamdata strang cash pentru treceri.
Pe fata optez pentru portfuzete cu fuzete de Diesel regaurite, discuri, etrieri si portetrieri de Nova, si bucsa aferenta la planetara.
Pe spate tamburi de Renault 18, pe care i-am gasit deja, urmeaza sa mi-i trimita, sper sa fie ok .
Last edited by CyPz; 04-06-15 at 19:05.
|
|
|
15-06-15, 16:50
|
#413
|
Stage 4
Join Date: Aug 2013
Posts: 177
|
Re: Dacia 1300 Old School
Un singur cuvant....Superba
|
|
|
16-06-15, 21:43
|
#414
|
Stage 4
Join Date: Nov 2006
Posts: 288
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
Tot respectul pentru ceea ce ai facut. Munca de calitate, rezultate pe masura. Daca ai fi pastrat linia ei de uzina originala ar fi iesit si mai bine.
Felicitari. A fost o placere sa iti urmaresc povestea.
|
|
|
02-07-15, 11:42
|
#415
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Va multumesc mult .
Intre timp au mai avut loc schimbari, am luat de la remat un set de fete de usi de Renault 12 de Spania
|
|
|
02-07-15, 23:22
|
#416
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: Dacia 1300 Old School
interesante fete
|
|
|
03-07-15, 01:12
|
#417
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Cand le-am luat pareau obosite, ciufulite, dar dupa putina atentie am vazut ca de fapt sunt intacte, fara rupturi, julituri Doua dintre ele erau mai strambe, le-am lasat la presat o jumatate de ora, cu apa pe ele si coala s-au facut
Continuam
|
|
|
05-07-15, 17:30
|
#418
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
Ce rulmenti o sa folosesti?
Cam ciobit guleru ala de la tamburu stang..
|
|
|
05-07-15, 22:30
|
#419
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 Old School
La cat de rari au devenit, sunt perfecti asa cum sunt.
|
|
|
06-07-15, 01:20
|
#420
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 Old School
Da, dupa n incercari de a posta pe forum, intr-un final au aparut nu stiu cate posturi ..
Subscriu, Adita..foarte rari, iar buza aia e destul de ok, pe masina pe care au fost nu a creat probleme, deci si la mine o sa mearga fara probleme. Rulmentii merg cei de dacie, tamburii sunt de Renault 18, merg la fix.
Intre timp mi-am achizitionat si portfuzetele si fuzetele de Papuc Diesel, mai trebuie sa imi iau rulmenti noi, maine le duc la gaurit, imi mai trebuie bucsile la planetare, portetrieri, discurile si placutele de frana pe care le voi lua noi, etrieri (am inteles ca pe etrierii de Nova merg la fix furtunele de frana de berlina, voi ce stiti?) iar jante, sa vedem ce gasim
Last edited by Daniel_Toa; 06-07-15 at 07:08.
|
|
|
|
|