Quote:
Originally Posted by Uncle-Sam
Pui tot motor de dacie? si eu ma gandeam la unul de nova pt ca intra fara niciun fel de modificare, dar e belea cu omologarea. La cel de 1600 trebuie teste dinamice ca sa ti-l omologheze, iar la cel de 1400 doar taxa pt omologare. Daca te prinde cu un motor de alt tip neomologat risti sa stai la racoare
|
Nu de la mine sti, si nimeni nu vede numele mau :P dar cel mai usor e sa cumperi un motor alpine (sau 1300, dar numai blocul) si ai rezolvat, nimeni nu se uital a chiulasa...(interiorul alpine-ului intra in 1300)
apropo, placuta aia cu multe numare de pe bloc
cam 2 minute sa inlocuiesti si nimeni nu va da seama ce bloc e...
Dar fiindca in 1100 era numai motor de 1108 ccm nu poti pune alta...legal, sau fara test dinamic + plan despre modificari signat de un inginer mechanic care isi ia responsabilitate pentru ce este sub capota, incat sa nu devii pericol public...