06-05-09, 20:36
|
#16
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by bo$$u
asta face mijto de noi ....dar nu e nimic asteptem sa o vedem pe roti..sau o sa te faci disparut apoi?
|
mai vb in cateva saptamani sau poate chiar zile
|
|
|
07-05-09, 00:12
|
#17
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
eu existat break-uri puse pe sasiuri de ARO 10. te poti inspira de acolo...sunt foarte rare acele prototipuri.eu am vazut unul in realitate si altul in poze!
|
|
|
09-05-09, 06:15
|
#18
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
gata,am facut rost si de roti dar cu pozele o sa revin pe la 7 diseara cand imi aduc camera acasa ,deja arata prea tare masina,cand o sa fie gata o sa arate cam agresiv ,sper sa si mearga bine
|
|
|
05-06-09, 06:29
|
#19
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
sa iti ajute Dumnezeu sa iti iasa ce ti-ai propus dar eu deocamdata cred ca este SF ceea ce vrei tu. Scoate mai intati Carcasa aia de Dacia dintre copaci, pune-o pe roti si dupa aia mai vorbim
Bafta la montat
|
gata , am reusit sa o dau dintre copaci,dar nu am reusit deccat sa o pun pe rotile din spate ,cum spuneam am nevoie de punte de fata...mia fost furata din ograda,poate doneaza careva una
|
|
|
05-06-09, 07:17
|
#20
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by bolidu'
eu existat break-uri puse pe sasiuri de ARO 10. te poti inspira de acolo...sunt foarte rare acele prototipuri.eu am vazut unul in realitate si altul in poze!
|
poze mai recente
|
|
|
05-06-09, 10:37
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 760
Member of: [DACIA] [Opel]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
roata fata e pusa de forma, masina zici ca e vopsita cu pensula, este stramba peste tot ..nu cred ca o sa faci nik
|
|
|
05-06-09, 10:45
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by bo$$u
roata fata e pusa de forma, masina zici ca e vopsita cu pensula, este stramba peste tot ..nu cred ca o sa faci nik
|
Din cate vad eu omu chiar are intentie sa faca ceva,altfel nu vopsea masina aia,nu se chinuia sa o cocoatze doar sa ne faca noua poze, sa puna puntea aia acolo,asta doar daca nu se plictiseste ingrozitor Poate o sa faca poate nu,poate intalneste probleme ramane de vazut, de ce sa ne dam noi cu presupusu? Yo sper sa reusesti sa o faci !
P.S. Pentru ce vrea el sa foloseasca masina nu are rost nici macar sa o vopseasca.
__________________
|
|
|
05-06-09, 13:30
|
#23
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
cred ca nu va arata asa rau la final... are ceva potential
Multa bafta in continuare...
P.S. in legatura cu puntea, incearca pe la dezmembrari
|
|
|
07-06-09, 21:48
|
#24
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
Din cate vad eu omu chiar are intentie sa faca ceva,altfel nu vopsea masina aia,nu se chinuia sa o cocoatze doar sa ne faca noua poze, sa puna puntea aia acolo,asta doar daca nu se plictiseste ingrozitor Poate o sa faca poate nu,poate intalneste probleme ramane de vazut, de ce sa ne dam noi cu presupusu? Yo sper sa reusesti sa o faci !
P.S. Pentru ce vrea el sa foloseasca masina nu are rost nici macar sa o vopseasca.
|
intradevar.roata fata e pusa la misto pt ca nu am facut rost de punte si de directie dar nu e problema ,dupa cum se vede incet incet rezolv toate problemele la masinuta asta,vopseaua am dato neagra pt ca vreau sa ma apuc de ceva modificari la tablarie dupa cum se observa si daca pe sub asta neagra e una alba sau rosie o sa vad exact cat si cum trebuie slefuita ,nu cum spunea asta de iam uitat numele numa balarii,dar asa e cand vrei sa faci ceva si altu nu poate...incearca sa te atace dar se pare ca nu prea arecu ce,sa revenim la rabla mea....totusii nu pun eu suflet cat pune el,revin in cateva zile cu mai multe poze la ceea ce mai fac zilele astea ....sanatate
|
|
|
07-06-09, 21:56
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Mie unul imi place ce am vauzut pana acum...o sa urmaresc proiectul cu o mare placere in continuare...
Last edited by B XX ADI; 07-06-09 at 22:06.
|
|
|
08-06-09, 17:37
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Ce garda la sol o sa ai?
|
|
|
08-06-09, 19:29
|
#27
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,744
Member of: [Moderators] [Old School Cars] [FOTO] [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
tocmai buna pentru carat porumbul la toamna, se anunta a fi o recolta bogata anu asta.
|
|
|
08-06-09, 19:53
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Nu a fost seceta?eu ma gandeam la carat cartofi,ca doar e la moda.
Tu vrei sa o faci cu tractiune spate? sau 4x4
|
|
|
09-06-09, 21:19
|
#29
|
Stage 1
Join Date: May 2009
Posts: 21
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
Quote:
Originally Posted by Ingerasul99
Ce garda la sol o sa ai?
|
garda la sol nu am stabilito inca pt simplu motiv ca nu stiu daca o sa folosesc bara aia fata sau alta si al doilea motiv este ala ca nu sunt hotarat in privinta cauciucurilor ,jantele sunt pe 15 "de aro" dar pot pune ceva cu talon mai mic....inca ma gandesc in timp ce lucrez....
|
|
|
09-06-09, 21:23
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 3,133
Member of: [VW]
|
Re: Dacia Break 1992 CT-26-CIS Modificari
iti trebuie mult curaj si multa determinare sa faci ce faci tu acum. spor la treaba si astept produsul finit, sincer chiar nu am mai auzit sa se incerce asa ceva ?
|
|
|
|
|